Een ideaal systeem om de buitendienst efficiënt te managen

Uitzendbureau Goodmorning is sinds haar oprichting in 2001 uitgegroeid tot één van de grotere werkgevers op het gebied van het uitzenden en detacheren van Oost-Europese werknemers.


Ideaal systeem om de buitendienst efficiënt te 
managen

Medewerkers van het uitzendbureau kunnen gebruikmaken van een bedrijfswagen. Goodmorning had niet altijd zicht op welke medewerker, met welke auto op pad was en hoeveel bedrijfsauto’s er nog beschikbaar waren. In de bedrijfsauto’s werden black boxen en buttons ingebouwd, waardoor iedere medewerker zich, met een persoonlijke code kan aanmelden. Nu weet Goodmorning precies welke medewerker in welke bedrijfsauto rijdt en welke wagens er nog beschikbaar zijn. Een ideaal systeem om de buitendienst efficiënt te managen.

Fon Anlegg

Geautomatiseerde rapportages van gereden ritten

De hoeveelheid buitendienstmedewerkers is aanzienlijk en Goodmorning wil ze goed aansturen. Door de geautomatiseerde rapportages heeft het uitzendbureau nu een goed overzicht van de gereden ritten. Medewerkers hoeven niet langer handmatig de kilometerregistratie bij te houden en kunnen zich focussen op hun werk.

  • Beter inzicht in de buitendienst
  • Goed overzicht van de ritten
  • Geen voertuig op pad zonder aanmelding medewerker
  • Geautomatiseerde rapportages
  • Minder administratie

Ook de buitendienst efficiënter managen?