Urenregistratie
Inzicht in gewerkte uren en het werk dat nog gedaan moet worden.
Time Tracker – beter grip op uw projectvoortgang
Met Time Tracker bewaakt u gemakkelijk uw planning en de status van uw project. Het systeem zorgt voor automatische tijdregistratie van reistijd, werkverkeer en woon-werkverkeer. Zo ontlast u uzelf én uw medewerkers. U voorkomt overheadkosten en heeft op elk moment inzicht in uw budget en uw uitgaven.
Voordelen digitale urenregistratie
Intelligente administratie
Altijd inzicht in gewerkte uren, up-to-date urenstaten om de werklast efficiënt te verdelen en kosten voor overuren te verlagen.
Hypermoderne prikklok
Een geavanceerde oplossing voor het bijhouden van reistijd en gewerkte uren.
Nauwkeurige facturering
De financiële administratie krijgt direct vanuit het systeem een overzicht van de personeelskosten. Zo betaalt u alleen de daadwerkelijk gemaakte uren en vermijdt u overhead.
Vraag een vrijblijvende prijsopgave aan
Task Tracker – wijs snel en eenvoudig taken toe aan uw personeel
Gebruik onze app voor het bijhouden van taken! Wijs taken rechtstreeks toe vanaf uw smartphone en bekijk de voortgang van een taak tot deze is voltooid in de app. Ken de beschikbaarheid en locatie van uw medewerkers om binnen enkele seconden de juiste klus aan de juiste persoon toe te wijzen.
Voordelen digitale werkbon
Time management
Uw personeel kan hun werklast beter beheren en u in real-time op de hoogte houden.
Alle taken op één scherm
Volg actieve en lopende opdrachten op één scherm en ontvang een melding wanneer een taak is voltooid.
Taken toewijzen
Als er onverwacht werk is, gebruiken uw mobiele medewerkers de app om eenvoudig taken aan zichzelf toe te wijzen.