Digitale werkbon

Organiseer uw mobiele medewerkers en wijs taken eenvoudig toe.

Vraag een demo aan

Task Tracker – wijs snel en eenvoudig taken toe aan uw personeel

Gebruik onze app voor het bijhouden van taken! Wijs taken rechtstreeks toe vanaf uw mobiele apparaat en bekijk de voortgang van een taak tot deze is voltooid in de app. Weet de beschikbaarheid en locatie van uw medewerkers om binnen enkele seconden de juiste klus aan de juiste persoon toe te wijzen.

Lees meer →

Time management

Uw bemanning kan hun werklast beter beheren en u in realtime op de hoogte houden.

Alle taken op één scherm

Volg actieve en lopende opdrachten op één scherm en ontvang een melding wanneer een taak is voltooid.

Taken toewijzen

Als er onverwacht werk is, gebruiken uw mobiele medewerkers de app om eenvoudig taken aan zichzelf toe te wijzen.

Digitale formulieren – passend bij uw behoeften

U kunt nu uw eigen digitale formulieren maken en efficiënter te werk gaan. De applicatie is eenvoudig in het gebruik, dus u en uw medewerkers kunnen deze met minimale training gebruiken.

Lees meer →

Altijd toegang

Uw medewerkers vullen formulieren op afstand in zonder netwerkverbinding. De formulieren zullen automatisch laden zodra er een netwerkverbinding is.

Verzamel handtekeningen

Verzamel handtekeningen met een enkele tik op uw mobiele apparaat of een barcodescanner.

Complexe calculaties

Integreer automatische berekeningen voor snelle en eenvoudige beoordeling van projecttijd en -kosten.

Time Tracker – beter grip op uw projectvoortgang

Met Time Tracker bewaakt u gemakkelijk uw planning en de status van uw project. Het systeem zorgt voor automatische tijdregistratie van reistijd, werkverkeer en woon-werkverkeer. Zo ontlast u uzelf én uw medewerkers. U voorkomt overheadkosten en heeft op elk moment inzicht in uw budget en uw uitgaven.

Lees meer →

Intelligente administratie

Met Time Tracker heeft u toegang tot up-to-date urenstaten van individuele werknemers. Zo kunt u de werklastverdeling verbeteren en kosten voor overuren verlagen. Handmatige registratie is niet meer nodig.

Hypermoderne prikklok

Time Tracker is een geavanceerde oplossing voor het bijhouden van reistijd en gewerkte uren. Het legt alle activiteiten van begin tot eind vast en wijst middelen toe aan specifieke projecten.

Nauwkeurige facturering

Met Time Tracker krijgt uw financiële administratie direct vanuit het systeem een overzicht van de personeelskosten. Zo betaalt u alleen de daadwerkelijk gemaakte uren en vermijdt u overhead.

Fieldworker – flexibel platform voor formulieren en mobiele oplossingen

FieldWorker is ons uiterst flexibele mobiliteitsplatform dat de creatie van eenvoudige of complexe digitale formulieren en mobiele oplossingen mogelijk maakt. Dit platform is geschikt voor bedrijven van elke omvang – van 3 tot meer dan 1000 gebruikers.

Lees meer →

Papierloze werkprocessen

Verkrijg de mogelijkheid om digitale werkorders en PDF’s in het veld te genereren en handtekeningen op locatie te verzamelen.

Automatiseer processen

Maak uw eigen op maat gemaakte mobiele oplossingen die tijdrovende handmatige processen automatiseren.

Voorkom fouten

Het elimineren van handmatige gegevensinvoer en het opnieuw betreden van verschillende systemen zal foutgevoelige processen wegnemen.

Integraties passend bij uw behoeften

We bieden een breed scala aan integraties om uw werkprocessen te optimaliseren. Onze partners zijn onder andere Salesforce, SAP, QuickBooks, Microsoft Azure, Oracle en meer.

Wij hebben dé oplossing voor u!

Wij geven om uw vloot – laat ons u helpen uw wagenparkbeheer te optimaliseren.