Bouw & Installatie

Met het Fleet Complete platform beheert u uw hele wagenpark vanaf één scherm. Onze track & trace oplossing geeft u real-time zicht op de locatie van uw bedrijfswagens, machines en andere apparatuur. En u ontvangt automatisch alle gegevens die u nodig heeft om uw wagenpark efficiënt te beheren.

Voordelen

Verkrijgbaar in onze Fleet Management-oplossing

Track & Trace oplossing
Real-time zicht op al uw voertuigen. U ziet op één webkaart direct waar uw bedrijfswagens zijn. Onnodige overuren en inefficiënte prestaties of werkzaamheden in de ploeg zijn verleden tijd.

U
Monitor activiteiten
Houd toezicht op de status en prestaties van uw bedrijfswagens. Voorkom onnodige schade en uitvaltijd om belangrijke deadlines te halen.

Belangrijke gebieden
Bepaal specifieke ‘gebieden’ op de webmap en houd bij hoe vaak voertuigen van en naar een bepaald gebied rijden. Dit helpt bij het volgen van de productiviteit op locatie en het bewaken van stationaire apparatuur die het gebied verlaat.

Ready-mix sensoren
Onze ready-mix sensoren zullen de optimale staat van uw vloeibare cement en mengapparatuur beschermen door continu de rotatie van de trommel en de operationele status ervan door te geven.

Brandstof sensoren
De sensoren sturen een bericht naar uw mobiele telefoon, zodat u altijd weet wat het brandstofniveau is van uw bedrijfswagens en u op tijd kunt gaan tanken.

Operationele controle
Ontvang melding bij het openen van deuren, afsluiten van een voedingsbron of andere bewegingen om volledige operationele controle te hebben.

 

Veiligheid
Onze hardware is uitgerust met GPS- en sabotagebestendige sensoren om uw bedrijfswagens te beschermen terwijl ze op locatie of onderweg zijn, of in de garage staan.

Bestuurders ID
Wanneer uw personeel bedrijfsauto’s deelt, vereenvoudigt Driver ID de logistiek en voegt een extra beveiligingslaag toe. Wijs sleutelhangers of RFID-kaarten toe aan uw bestuurders om te weten wie welk voertuig gebruikt en wanneer.

Onderhoudsmodule
Voorkom onnodige slijtage, defecten en zware reparatiekosten door uw onderhoudsprogramma te verbeteren.

Checkinatwork

Binnen de Belgische bouwsector kent men, sinds 1 april 2014 de verplichte aanwezigheidsregistratie. Deze is door de regering opgelegd en kan, wanneer blijkt dat men in gebreke blijft, tot forse boetes leiden voor zowel bedrijven als werknemers. Checkinatwork is een geïntegreerd systeem van software en hardware, speciaal voor bouwondernemingen. Het is het meest gebruiksvriendelijke systeem voor aanwezigheidsregistratie.

Checkinatwork
Verkrijgbaar in onze Task Management-oplossing

Optimale taakverdeling

U kunt eenvoudig taken toewijzen aan medewerkers en de status van een taak controleren met uw mobiele telefoon. Ken ieders beschikbaarheid en werklast met een simpele tik op het scherm.

Rapportages

Uw werknemers hebben de mogelijkheid om in te loggen, hun pauzetijd aan te geven en uit te klokken in onze mobiele applicatie. Dit zorgt voor nauwkeurige rapportages voor uw loonadministratie en facturering.

Effectief beheer werklast

Plan en wijs taken aan uw medewerkers van tevoren toe. Dit helpt om de werklast effectiever te beheren, kosten te besparen en een realistische projectplanning te hebben.

Plan nauwkeurig

Met deze functie kan uw bemanning de tijd bijhouden die nodig is om een bepaalde opdracht te voltooien, zodat u de verwachtingen van klanten beter kunt beheren en projecten nauwkeuriger kunt plannen.

Activiteitenmeldingen

Met tools zoals Activiteitmeldingen helpt u uw mobiele medewerkers de hele dag georganiseerd te blijven, hun werklast beter te beheren en u op de hoogte te houden van hun locatie en beschikbaarheid.

Historisch overzicht

Een historisch overzicht van de prestaties van uw vloot en de activiteit van het personeel geeft u de kans om betere schattingen voor offertes te maken en de projectplanning te optimaliseren.